[TYPO3-UG Dutch] 4.0 Upgrade

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Apr 13 11:50:38 CEST 2006

Vreemd, ik krijg, als ik de database compare doe (na alle andere stappen
gedaan te hebben) krijg ik deze foutmelding:

*Warning*: Invalid argument supplied for foreach() in
*/home/typo3/source/typo3_src-4.0/t3lib/class.t3lib_refindex.php* on
line *656

*en hetzelfde als ik hem probeer te updaten. Daardoor kan ik m'n site
ook niet upgraden. Ideëen?