[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe www.typo3.nl geopend / persbericht TYPO3 versie 4.0

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Tue Apr 11 16:12:50 CEST 2006

Sander,

De site ziet er goed uit. Er zijn nog wel een paar
bugjes/schoonheidsfoutjes.

- Anderen hebben het al gezegd: Sommige links in de tekst openen in een
nieuw window.
- Ik ben al 2 keer plotseling uitgelogd (zonder dat ik lang genoeg niets
heb gedaan voor een timeout)
- De site is niet valid XHTML (Als je voor XHTML 1.0 Strict gaat moet je
het ook goed doen)
- Het is irritant om steeds opnieuw te moeten inloggen. Hij zou de login
gegevens in een cookie moeten kunnen opslaan (met een vinkje om dat
aan/uit te kunnen zetten natuurlijk).
- De 3 laatste links naar de nederlandse documentatie wijzen naar
hetzelfde PDF bestand (wat trouwens een handleiding voor een niet
publiekelijk vrijgegeven, en niet echt nette, custom backend voor
tt_products is)

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet