[TYPO3-UG Dutch] Internal Server Error

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Apr 12 21:25:24 CEST 2006

Dag Filip,

Ik heb deze vaker gezien. Gisteren nog, toen ik een htaccess bestand niet
goed had ingericht.
Een tweede oorzaak kan zijn dat er onjuiste cachebestanden zijn. Deze staan
in de dir typoconf en beginnen met temp_Cached.
Gewoon deleten (typo3 maakt deze opnieuw aan)

Misschien dat één van deze richtingen helpt.

Eef