[TYPO3-UG Dutch] Internal Server Error

wouters filip at 2point.be
Wed Apr 12 20:54:18 CEST 2006

Dag Typo3'ers

Ik heb een vreemd probleem bij het installeren van bepaalde extenties die
zich in de linkerkolom plaatsen.
Telkens wanneer ik zo'n extensie/icoon aanklik, krijg ik aan de rechterzijde
van het scherm een foutmelding.
Zie http://www.rockonthedock.be/Error.gif voor een screenshot (de extensies
staan aangeduid met een pijl)

Mijn hosting provider heb ik dit probleem al voorgelegd maar hij ziet geen
oplossing... snik
Zijn er onder jullie mensen die ook zo'n server errors krijgen en weten
welke de oplossing zou kunnen zijn. Ik heb trouwens bij twee verschillende
providers typo3 websites draaien en krijg op beide (verschillende) servers
dezelfde foutmelding. Dus het ligt waarschijnlijk niet aan m'n provider.
Jullie hulp wordt uiterst geapprecieerd.

Vriendelijke groeten,

Filip