[TYPO3-UG Dutch] Problemen met extensie 'Click Stream Analyzer'

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Thu Apr 6 18:54:00 CEST 2006

Het wordt een todo-tje bij de volgende versie. Een tussenoplossing kan
zijn om een extra admin user aan te maken.

Ric

--
---
Met vriendelijke groeten, kind regards,