[TYPO3-UG Dutch] div om content element

Félippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Thu Apr 6 16:28:00 CEST 2006

Gegroet,

misschien een eenvoudige vraag, maar heb na een lange tijd zoeken nog geen oplossing gevonden.

Ik wil op een pagina het content deel net even iets anders weergeven dan op andere pagina's. Uiteraard kan ik voor die pagina een andere template laden, of een andere css. Maar ik dacht, je kunt vast ook snel via TS eenvoudig een <div class = "..."> wrap geven om een content-element. Maar om welk element? Vast iets met styles.content.get. Maar ik heb het na een tijdje zoeken nog steeds niet kunnen vinden...

Heeft iemand een suggestie?

bvd, Felippe