[TYPO3-UG Dutch] Realurl oneindige loop

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Thu Apr 6 09:53:47 CEST 2006

Hi Frans,

Misschien even terugkoppelen aan de ontwikkelaar?

Vroeger kon je op de T3 org site commentaar plaatsen bij extensies.
Volgens mij kan dit nu niet meer... Als dat nog wel kan, dan is dat een
optie.

Ric

--
---