[TYPO3-UG Dutch] Realurl oneindige loop

Frans Saris franssaris at gmail.com
Thu Apr 6 08:46:17 CEST 2006

Heb het probleem reeds zelf gevonden.

Ik had netjes volgens de instructies van de 'install tool' de waarde TRUE
ingevuld voor de variable *[FE][pageNotFound_handling].

Maar hier kan de pageErrorHandler niet mee overweg (icm RealURL). Hij kan
hier alleen met een spatie de waarde 1 of een functie overweg.

Iemand enig idee of ik dit moet melden in de bug list? Kon hier zelf nl.
nog niets over vinden.

Gr. Frans
*
Op 4-4-06 heeft Frans Saris <franssaris at gmail.com> het volgende geschreven: