[TYPO3-UG Dutch] tt_products tutorial

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Wed Apr 5 12:37:16 CEST 2006

Hi Dieter,

Praat eens met Bendoo, die heeft een deel aan de tt_products toegevoegd,
misschien kunnen zij _betaald_ je de helpende hand geven.

Verder zou ik je adviseren om tenminste versie 3.8.1 te gebruiken ipv
3.8.0 gezien de veiligheid. Het gebruik van versie 3.8.0 wordt door de
T3 community afgeraden.

(en zodra versie 4 uitkomt werken met versie 4 aangezien producten
worden doorontwikkeld voor de nieuwste versies van TYPO3.)

Ric

--
---
Met vriendelijke groeten, kind regards,