[TYPO3-UG Dutch] tt_products tutorial

dieter orens reddesertvandriver at gmail.Com
Wed Apr 5 12:12:59 CEST 2006

ja, heb ik gedaan, daarin wordt ook vermeld dat je als beginner best met
de duitse tutorial begint. Heb dit ook gedaan. Heb tot en met 1.14 alles
stap voor stap gevolgd, maar kom verschillende problemen tegen.
Ten eerste wordt er gebruik gemaakt van sr_feuser_register /
sc_static_info, waarvan ik alleen maar versies vind voor typo 4.0,
terwijl ik 3.8.0 gebruik.
Ten tweede, ik gebruik templavoila, en ik weet niet in hoeverre dit het
gebruik van de shop beinvloed, ( en de extension template die er wordt
in aangebracht).
En ten derde, die html-template die erbij zit, ziet er niet uit. Plus
mijn winkelmandje werkt van geen kanten. Snap echt niet dat dit zo
ingewikkeld kan zijn.
Een mooie stap voor stap uitleg en een  voorbeeld (waarin templavoila
ook wordt gebruikt) en niet in het duits zo leuk zijn.
Ik geef het nog een dag of twee. Als ik het dan niet aan de praat krijg
zoek ik een ander shopsysteem, los van typo3, wat ik zeer jammer zou
vinden, hopelijk wel iets minder omslachtig.