[Typo3-UG Dutch] Return path in mailform basic

Menno Appelhof menno at appled.nl
Thu Sep 29 14:50:24 CEST 2005

Hoi groep!

Op een van onze websites heb ik een mailformulier gemaakt wat mensen in
moeten vullen als ze demo software willen downloaden. Via een autoreply
krijgen ze dan de link gemaild waar die software staat.

Bijna alles werkt, juiste mailadres van de aanvrager staat onder "Van", de
reply wordt gestuurd. Alleen de reply gaat niet naar het adres van degene
die de download aanvraagt, maar naar het mailadres van het server account.
Het returnpath krijgt niet het goede adres mee.

Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen veranderen? Of heeft iemand een
betere oplossing.

Alvast bedankt!

Groeten,

Menno