[Typo3-UG Dutch] CSS editor

René van Zeggeren rene at vanzeggeren.nl
Wed Sep 28 22:23:16 CEST 2005

Bedankt voor de reacties, ik zie nu waar het bij mij is misgegaan:

Ik had de optie Bestanden > fileadmin wel gevonden, en ik had de rechten al op RW gezet, maar ik klikte op
"style.css" zelf, en dan opent het bestand bij mij in Dreamweaver. Je kunt dan wel bewerken, maar niet op de server opslaan.
Het resultaat is erg verwarrend doordat het bewerkte bestand als tijdelijk Internetbestand wordt opgeslagen en bij bekijken de site inderdaad lijkt te zijn aangepast.
Je blijkt dus op het icoontje voor "style.css" te moeten klikken zodat het keuzemenu verschijnt met de optie bewerken.
Dan sla je op de server op en werkt het allemaal wel.

Rene