[Typo3-UG Dutch] Kopie van site

Jos Schipper [Netcreators.nl] jos at netcreators.nl
Wed Sep 14 20:06:01 CEST 2005

Hallo Maurice,

Wil je het op dezelfde server blijven gebruiken?
cp -Rf site_origineel site_backup
Even de database backuppen, nieuwe database aanmaken en daarin de
gebackupte data inzetten.
De instellingen aanpassen (via de install tool kan dit heel simpel)
Misschien ook even kijken of je in Template ergens een baseURL hebt
opgegeven.
Deze moet dan ook veranderd worden.

Groeten,
Jos