[Typo3-UG Dutch] Kopie van site

Bart Veldhuizen bart at vrotvrot.com
Wed Sep 14 19:55:49 CEST 2005

Op 14-sep-2005, om 19:48 heeft Maurice Geurtzen het volgende geschreven:

> Kan iemand me vertellen hoe ik het best een 1 op1 kopie van een
> site kan
> maken?
> Ik heb het op verschillende manier geprobeerd, maar de kopie geeft
> pagina's
> niet weer.
> De paginastructuur is wel aanwezig in de backend. Ik zie iets over het
> hoofd, maar wat?
>
> De kopie moet een testomgeving worden.

Ik maak altijd een database dump en een tar van alle bestanden en
kopieer de hele bups naar een andere server. Daarna de bestanden
uitpakken, database importeren en de localconf even aanpassen. Nog
even temp_CACHED* bestanden uit de typo3conf directory verwijderen.
Meestal heb je zo binnen 10 minuten een site verplaatst.

Bart