[Typo3-UG Dutch] excel-file

Remco Zwaan rzwaan at fdc.nl
Wed Sep 14 16:36:19 CEST 2005

Alleen bedankt voor de info...mijn voorkeur gaat uit naar de
mogelijkheid dat in mijn main-content-divje...de excel-sheet wordt
presenteerd. Belangrijk is het behoud van de aanwezige tab-bladen.(nu zo
in bron-file).en dat men dus ook de tab-bladen kan
openen(clickable)...ik dacht zelf aan een iframe, dus dat je een soort
van een kader krijgt waarin de sheets worden gepresenteerd..

Het gaat om renteupdate's enzo...wat nu een zeer arbeidsintensief
gebeuren is...dus als men een oplossing weet...zo dat zeer effectief
zijn...

Grtz,

remco