[Typo3-UG Dutch] Weergave van SysFolder standaard naar List-view zetten

Rick - Futuros typo3 at futuros.nl
Wed Sep 14 12:21:43 CEST 2005

Hidde Braun wrote:
> Hallo,
>
> Weet iemand of het mogelijk is om de weergave in het CMS van een
> SysFolder, standaard op de List-view te zetten i.p.v. de Page-view (met
> de kolommen)?

Gebruik zelf templavoila en dan moet veel gebeuren in de list module.
Blijf het altijd lastig vinden om het verschil aan users uit te leggen.

Dit zou dan een mooie oplossing kunnen zijn.

Maar volgens mij is hier nog geen mogelijkheid voor aanwezig. Maar die
is ongetwijfeld te maken.

btw. t kan geen kwaad deze vraag even op english te stellen.