[Typo3-UG Dutch] excel-file

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Wed Sep 14 16:23:42 CEST 2005

Rick - Futuros schreef:
> Volgens mij is het erg browser afhankelijk hoe een bestand zoals excel
> wordt geladen. In IE wordt het altijd geladen binnen in de browser. Bij
> FF (kan ook aan mijn instellingen liggen) wordt het bestand altijd in
> excel zelf geopend.)

Volgens mij heb je het nu over een link naar een opgeslagen
Excel-bestand. Dan hangt het van jouw instellingen af of het document
geopend wordt of opgeslagen. Maar Remco had, als ik hem goed begrijp,
wat anders voor ogen. Namelijk het tonen van (een stuk van) een Excel
werkblad in de pagina zelf.

Groeten,

Daniel