[Typo3-UG Dutch] Poll

yvonne Klompenhouwer (Netcreators) yvonne at netcreators.nl
Mon Sep 12 10:21:17 CEST 2005

Hoi Lourens,

Op de pagina waar de poll staat plaats je een content element van het
type insert record en verwijs je naar de plaats waar jou poll record
staat. In de template onder deze pagina staat het volgende:

plugin.tt_poll.voteform.type =208 // id van waar je het resultaat wilt
laten zien.
plugin.tt_poll.code = VOTEFORM

op de resultaat pagina komt het volgende in de template:

plugin.tt_poll.code = RESULT

Op de pagina zelf zet je ook een content element van het type insert
record met een verwijzing naar jou poll record.

Met vriendelijke groet,
Yvonne Klompenhouwer
Netcreators: creation and innovation

website: www.netcreators.nl