[Typo3-UG Dutch] Poll

Koopman, Lourens L.Koopman at Ferwerderadiel.nl
Wed Sep 7 16:17:47 CEST 2005

Vraagje (van een beginnend beginner ;-)

Ik heb een poll gemaakt - alles werkt redelijk goed, alleen wil ik echter
nadat op de stem-knop is gedruk, de resultaten op een andere pagina laten
zien.

Slechts dit laatste deel krijg ik niet voor elkaar.

Ik heb gezocht en gelezen dat ik de voteform.redirect en/of voteform.target
moet aanpassen, maar wat ik ook probeer dit lukt me niet.

Iemand die me hierbij kan helpen???

Gr. Lourens

Gemeente Ferwerderadiel
Hegebeintumerdyk 2
9172 PJ  Ferwert

Postbus 2
9172 ZS  Ferwert

	 +31 (0)518 41 88 88
	 +31 (0)518 41 88 77

	  <http://www.ferwerderadiel.nl/> www.ferwerderadiel.nl
*	  <mailto:l.koopman at ferwerderadiel.nl> l.koopman at ferwerderadiel.nl

Een b(l)oeiende gemeente

  _____

Dit e-mailbericht kan persoonlijke/vertrouwelijke informatie bevatten en is
uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n).
Verstrekking aan en gebruik door anderen is niet toegestaan. Er wordt geen
verantwoordelijkheid genomen voor de juiste en volledige overbrenging van de
inhoud van dit e-mailbericht, noch voor de tijdige ontvangst.
Door de elektronische verzending van het bericht (zonder rechtsgeldige
handtekening) kunnen geen rechten aan de informatie worden ontleend.