[Typo3-UG Dutch] Typoscript als content

Bastiaan Rodenburg bastiaanr at freeler.nl
Tue Sep 6 23:05:09 CEST 2005

Hallo,

Misschien is dit een domme vraag, maar als beginner mag je die stellen.
Ik wil een stukje typoscript als content element op een pagina weergeven.
Kan dat?

De situatie is deze: Ik wil een overzichtje bieden (FE) van de laatst
gewijzigde pagina's. Dat kan via een sitemap. Maar deze gaat maar 1 niveau
diep. Nu heb ik een stukje typscript gevonden die wel dieper zou gaan. Hoe
krijg ik dit het makkelijkste op een pagina. Moet dat helemaal via de
template record of kan ik dat op de page waar ik het wil weergeven doen.
  20 = HMENU  20.special = updated  20.special.value = 35, 56  20.special
{    mode = tstamp    depth = 2    maxAge = 3600*24*3    limit = 8  }