[Typo3-UG Dutch] newloginbox

Bastiaan Rodenburg bastiaanr at freeler.nl
Sun Sep 4 12:00:44 CEST 2005

Hallo Daniel,

Bedankt voor je reactie (in gewone mensentaal ;-).
Ik heb nog eens een complete frisse installatie gedaan van de dummy-package
(3.8.0) en de plugin vers gedownload. En al jou stappen gevolgd. Dat bleken
ook mijn stappen te zijn geweest. En het resultaat is weer hetzelfde.

De _plugin_ lijkt niet te reageren op de ingestuurde form. Typo3 logt wel
in, dat zie ik aan het feit dat dan extra pages beschikbaar komen. De plugin
reageert alleen op het feit of ik ingelogd ben of niet. Dat vraagt de plugin
aan TSFE. Als de sessie niet is ingelogd krijg ik de loginvelden te zien. En
als de sessie wel is ingelogd krijg ik het logout form te zien. Dus ik zie
ook NIET de meldnig "U bent nu ingelogd als ...", maar direct het logout
form.

Ik werk met Typo3 3.8.0 op PHP4.3.4 op Windows.

Groet.
Bastiaan Rodenburg.

news:mailman.1.1125770953.27344.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...