[Typo3-UG Dutch] newloginbox

Bastiaan Rodenburg bastiaanr at freeler.nl
Sat Sep 3 16:30:27 CEST 2005

Hallo allemaal,

Ik probeer de newloginbox aan de praat te krijgen. Ik las dat het de meeste
gedownloade plug-in van Typo3 is, dus ik zal wel de enige zijn waar hij niet
in 1 keer werkt :-(

Het lijkt erop dat de POST-data leeg is op het moment dat de plugin wordt
uitgevoerd. Dat is lastig want in de plugin kijkt naar "loginype" om te
bepalen of er foutmeldingen getoond moeten worden. Maar "logintype" is dus
leeg.

Het inloggen zelf lukt wel, maar dat gebeurd niet vanuit de plugin maar
vanuit index.php. Het gaat mij dus vooral om de foutmelding als een
gebruiker een verkeerd wachtwoord invoert.

Groet,

Bastiaan Rodenburg.