[Typo3-UG Dutch] Probleem front end editing

B.J.H. Koolstra b.koolstra at chello.nl
Sun Oct 9 21:38:20 CEST 2005

Hallo allemaal,

Ik werk voor onze website met front end editing in combinatie met de
extensie "simulatebe". Werkt op zich prima: als een fe-user die redacteur is
inlogt verschijnen er edit potloodjes zodat de redacteur makkelijk bestaande
teksten aan kan passen. Ik heb daarvoor de volgende TSconfig ingesteld:

admPanel {
  enable.edit = 1
  module.edit.forceDisplayFieldIcons = 1
  hide = 1
}

Ik loop nu tegen twee zaken aan:
Als ik hide = 0 instel, of gewoon weg laat komt het admin panel niet
tevoorschijn (config.admPanel = 1 staat in de template setup).
Niet dat ik het panel wil tonen op de pagina, maar ik vind het vreemd dat
het niet werkt

Als ik module.edit.forceDisplayFieldIcons = 1 verander in
module.edit.forceDisplayIcons = 1 om het edit panel te tonen komt er na het
inloggen alleen nog maar een witte pagina in beeld met als source:
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html;
charset=windows-1252"></HEAD>
<BODY></BODY></HTML>

Dit is wel een probleem, wat ik wil de redacteuren vanuit de frontend de
mogelijheid geven om nieuwe content elementen aan te maken en ze ten
opzichte van elkaar te verplaatsen.

Het ligt overigens niet aan de "simulatebe"-extensie. Als ik in de back end
inlog met de coresponderende be-user en vandaaruit een view open krijg ik
ook een lege pagina voor m'n neus.

Iemand een idee?

Alvast bedankt, Anne