[Typo3-UG Dutch] tt_news cat list

Sacha Ligthert Sacha at Ligthert.net
Wed Oct 5 01:03:08 CEST 2005

Beste UG,

Voor een site maken we gebruik van een tt_news installatie en een database
met een enorme collectie aan verscheidene categorien.

Op 1 pagina is het CATMENU aangezet, dit wat helaas zonder gevolg is.
Waar normaliter het klikken op een categorie resulteerd in het weergeven
van  1 of meerder artikelen verbonden aan deze categorien. Dit werkt
echter niet, elke categorie heeft als resultaat: "Geen nieuws in deze
lijst:"

Weet iemand hoe ik dit wel kan laten werken?

Mijn vermoedens liggen in de wijze hoe de database wordt aangesproken om
artikelen op basis van categorien te selecteren. Een voorbeeld URL is:
index.php?id=14&no_cache=1&tx_ttnews[cat]=16&cHash=2bbff4c86e

Waarbij hier na database tt_news_cat verwezen wordt in tx_ttnews[cat]=16
met de juiste tt_news_cat ID. Terwijl de database uit nader onderzoek
blijkt wat aangesproken wordt om de categorien te bepalen is
tt_news_cat_mm.

Heeft iemand suggesties over hoe ik dit kan oplossen?

Groet,

Sacha Ligthert

--
 "Where fear is present, wisdom cannot be." -Lactantius