[Typo3-UG Dutch] Horizontaal Css menu probleem

Bart Veldhuizen bart at vrotvrot.com
Sat Nov 26 11:42:02 CET 2005

Op 26-nov-2005, om 11:24 heeft Martin van der Linden het volgende
geschreven:

> Dat ziet er erg tof uit, maar is niet precies wat ik bedoel.
> (gebruik ik
> wel graag voor een ander project trouwens) Laat ik het iets duidelijk
> proberen uit te leggen.
>
> ik wil graag drie reeds uitgeklapte lijstjes/rijtjes naast elkaar
> in één
> keer zichtbaar op m'n/elke pagina. Zonder hover-trucs of wat dan ook.
> Echt helemaal kaal/basic. En dat krijg ik du sniet voor elkaar
> Misschien
> is het wel makkelijker om het in een tabelletje te stoppen?

Ah! Niet goed gelezen, sorry. Je kan de hover er natuurlijk uithalen
en de default display:none verwijderen. Dan houd je een opengeklapt
menu over. Wellicht moet je dan wel wat met de maten schuiven.

Persoonlijk zou ik hier nog wat tijd in stoppen voordat je naar
tabellen grijpt.

Succes!

Bart