[Typo3-UG Dutch] Horizontaal Css menu probleem

Martin van der Linden martinvanderlinden at home.nl
Sat Nov 26 11:24:20 CET 2005

Hi Bart,

Dat ziet er erg tof uit, maar is niet precies wat ik bedoel. (gebruik ik
wel graag voor een ander project trouwens) Laat ik het iets duidelijk
proberen uit te leggen.

ik wil graag drie reeds uitgeklapte lijstjes/rijtjes naast elkaar in één
keer zichtbaar op m'n/elke pagina. Zonder hover-trucs of wat dan ook.
Echt helemaal kaal/basic. En dat krijg ik du sniet voor elkaar Misschien
is het wel makkelijker om het in een tabelletje te stoppen?

gr,

Martin