[Typo3-UG Dutch] Horizontaal Css menu probleem

Martin van der Linden martinvanderlinden at home.nl
Sat Nov 26 10:51:48 CET 2005

Na doorzoeken van de reeds gestelde vragen snap ik dat dit een steeds
terugkerend probleem is, maar de door mij gewenste oplossing staat er
helaas niet bij. Het hele uitklap en javascript gebeuren snapik wel,
da's geen probleem. Ik wil alleen iets veel simpelers en daar kom ik
niet uit.

Ik wil graag een 2 laags horizontaal menu, wat reeds is uitgeklapt.

Het moet er dus ongeveer zo uitzien:

*Item 1   *       *  Item 2    *    *Item 3*
sub 1.1           sub 2.1         sub 3.1
sub 1.2           sub 2.2         sub 3.1
sub 1.3           sub 2.3         sub 3.1
sub 1.4                               sub 3.1
sub 1.5

Het stylen en kleuren e.d van de items is geen probleem, maar hoe krijg
ik dit voor elkaar en gepositioneerd in zowel explorer als firefox?
Heeft iemand een gouden tip? Alvast bedankt.

Martin