[Typo3-UG Dutch] pagina met occasions

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Fri Nov 25 20:00:09 CET 2005

Hoi Barbara,

Dit is een leuke uitdaging voor de kickstarter.
Het lijkt op het CD-Album voorbeeld wat Kasper uitwerkt in de video's.
Alleen is het nog eenvoudiger.

Zelf heb ik een paar van dit soort extensies gemaakt, en het stelt echt
niks voor.

Bekijk de video's en doe het stap voor stap na. Leerzaam en leuk.

Succes,

Daniel