[Typo3-UG Dutch] Foutmeldingen na installatie Typo3

Luc Geers luc at lucgeers.be
Wed Nov 23 14:34:44 CET 2005

Op dinsdag 22 november 2005 23:07, schreef Ric van Westhreenen (AlterNET):

> Hoi Luc,
>
> Voor phpinfo() kun je kijken op www.php.net/phpinfo. Daar wordt het
> precies uitgelegd wat dit is en wat je ermee kan doen. In feite is het een
> debugsysteem voor PHP, en zo kun je controleren of het is mee gecompileerd
> of niet.
>
> Hoe PHPBB werkt weet ik niet, dus of die gebruik maakt van sessies is mij
> niet bekend.

OK, een laatste update: blijkbaar ben ik bij de installatie van OpenSUSE iets
te gierig geweest, ik had de Session support niet aangekruist & dus niet
geïnstalleerd.
Da's ondertussen rechtgezet en Typo3 Admin werkt naar behoren.

Bedankt alle mensen die me even "recht vooruit" geduwd hebben. ;-)

--
Vriendelijke groeten,

Luc Geers