[Typo3-UG Dutch] Foutmeldingen na installatie Typo3

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Tue Nov 22 23:07:33 CET 2005

Hoi Luc,

Voor phpinfo() kun je kijken op www.php.net/phpinfo. Daar wordt het
precies uitgelegd wat dit is en wat je ermee kan doen. In feite is het een
debugsysteem voor PHP, en zo kun je controleren of het is mee gecompileerd
of niet.

Hoe PHPBB werkt weet ik niet, dus of die gebruik maakt van sessies is mij
niet bekend.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen