[Typo3-UG Dutch] Foutmeldingen na installatie Typo3

Luc Geers luc at lucgeers.be
Tue Nov 22 15:11:48 CET 2005

Op dinsdag 22 november 2005 13:42, schreef Rob De Vries:

> rechtdoor ;)

Allez dan... :-)

> je hebt blijkbaar een open dir op je server, dus kon ik even meekijken.

Nope, je kon niet mee kijken. :-)
Wat je zag was mijn website waar ik die "propere installatie" op zou willen
over doen. Ik was (of ben nog altijd) met de upload bezig (source & dummy).
De testjes van de voorbije dagen gebeurden op mijn eigen PC.

> Als je voor het eerst Typo installed (en als je op een win machiene
> werkt) kan je ook best eerst de wamp installatie installeren en hiermee
> oefenen. Zal je een hoop tijd besparen met het leren van typo3 (waar je
> toch nog wel ff zoet mee zal zijn)

'k Zit niet op Window$, wel op Linux (php 4.enzoveel & apache & mysql). De
downloads kwamen rechtstreeks van de website van www.typo3.org

> veel succes.

Dank... 'k Zal nog even volhouden... ;-)

--
Vriendelijke groeten,

Luc Geers