[Typo3-UG Dutch] Foutmeldingen na installatie Typo3

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Tue Nov 22 13:42:30 CET 2005

Luc Geers wrote:

> Ik ben dus een beetje aan het eind van mijn Latijn met Typo3. :-(
> Iemand die me kan vertellen welke kant ik nu uit moet?

rechtdoor ;)

je hebt blijkbaar een open dir op je server, dus kon ik even meekijken.
Op dit moment lijken er mij een heleboel bestanden en volders te missen
op je installatie, geen typo3 folder, geen upload folder etc ...

Als je shell access hebt op je account raad ik je aan om de tar versiie
van de install te nemen en deze op je account te installen.
heb zelf wel eens ondervonden dat je met FTP connectie kan verliezen en
zo een paar fioles kunt missen.

Als je voor het eerst Typo installed (en als je op een win machiene
werkt) kan je ook best eerst de wamp installatie installeren en hiermee
oefenen. Zal je een hoop tijd besparen met het leren van typo3 (waar je
toch nog wel ff zoet mee zal zijn)

veel succes.

rob