[Typo3-UG Dutch] Usergroup dag

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Wed Nov 16 17:00:24 CET 2005

Misschien heb ik wel een paar ideetjes voor de Usergroup dag om te
behandelen?

Ik, als beginner, loop toch wel vrij snel tegen het volgende aan dat
documentatie van bepaalde extensions toch wel heel erg mager is. Gezien
de opzet van de extensions lijkt het mij wel dat veel extensions
allemaal volgens hetzelfde principe werken.
Extension Installeren -> ??? --> ???

Daar zit al de moeilijkheid. Ik heb geprobeerd de tt_products shop te
activeren, maar krijg om een of andere reden i.c.m. Templavoila het niet
voor elkaar om de producten op de site getoond te krijgen. Dus voor een
beginner zou het denk ik wenselijk zijn om algemene informatie te
krijgen over het installeren/activeren/configureren van extensies.....

Misschien een idee?

Groet, Mark