[Typo3-UG Dutch] tt_products en sysfolder

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Mon Nov 14 10:50:53 CET 2005

Na inmiddels de Getting Started, Modern Template Building 1, Typoscript
by Example doorgeworsteld te hebben, kom ik nog een voor mij
onbeantwoorde vraag tegen.

Ik heb de tt_products extension geinstalleerd en geconfigureerd zoals
het bijgevoegde document aangaf. Nu wil ik echter op een website de 5
product categorieen in een menu (er zijn 3 menu's) op de homepage tonen.
De product-categorieen bevinden zich in een sysfolder, zoals de
tt_products handleiding aangeeft. Ik krijg het alleen niet voor elkaar.
Ik heb al de volgende code geprobeerd:

temp.menu1 = HMENU
temp.menu1.1 = TMENU
temp.menu1.1.begin = 7
temp.menu1.1.entryLevel = 1
temp.menu1.1.NO.allWrap = <td id="passionate">  | </div>
temp.menu1.1.ACT = 1
temp.menu1.1.ACT.allWrap = <td id="passionate">  | </div>

De sysfolder zit 1 laag diep onder het item Shop (wat het 7e item is in
de tree), maar toch krijg ik de product-categorieen niet te zien (waars.
omdat het geen standaard item is)

Alvast bedankt,

Mark Kuiphuis