[Typo3-UG Dutch] Records filteren in een sysfolder

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Wed Nov 9 17:09:56 CET 2005

Dennis-Jan,

Het klantverhaal is duidelijk.

Wat ik in mijn vorige posting ook al schreef is de beste oplossing een
eigen backend module schrijven, die de records toont in een specifieke
map, in te kijken en vervolgens goed te keuren zijn, waarna de module de
goedgekeurde records naar een andere sysfolder verplaatst.

Zie
http://typo3.org/documentation/document-library/doc_core_inside/Backend_Modules/

Bijna alles wat je aan functionaliteit kunt verzinnen voor het backend
van TYPO3 is hiermee te verwezenlijken. De functionaliteit die jij voor
ogen hebt in ieder geval.

Patrick Broens