[Typo3-UG Dutch] HTML area RTE

Arjen Hoekema arjen at decorboo.nl
Wed Nov 2 17:24:17 CET 2005

Dag Martin,

Je kunt de plugin 'rtehtmlarea' je eigen stylesheet laten gebruiken door de
volgende regel aan de TS Config van je pagina toe te voegen:

RTE.default.contentCSS = fileadmin/voorbeeld_stylesheet.css

Kijk voor de rest van de configuratie op:
http://typo3.org/documentation/document-library/rtehtmlarea/Configuration-80/

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema
Decorboo Internet