[Typo3-UG Dutch] HTML area RTE

martinvanderlinden at home.nl martinvanderlinden at home.nl
Wed Nov 2 16:54:14 CET 2005

Beste typo'ers. Na een paar maanden stoeien begin ik eindelijk het Typo gebeuren een beetje onder de knie te krijgen. Wat me echter nog steeds een groot raadsel is, is hoe ik de HTMLarea Rich Text Editor zo kan configureren dat 'ie mijn eigen stylsheet gebruikt.

De 'oude' RTE kan ik redelijk customizen - dankzij de tutorial van Marlies Cohen - maar bij deze krijg ik dat niet voor elkaar.

Kan iemand me op weg helpen? Want met de bestaande documentatie kan ik niet uit de voeten.

Alvast bedankt,

Martin