[Typo3-UG Dutch] Javascript menu en frames

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Thu May 26 11:58:50 CEST 2005

Hallo Willem,

Bedankt voor je uitleg.

Toch handig zo'n mailinglist.

Ik heb je voorbeeld nagespeeld.
Ik zie en snap wat er gebeurt.

Ik zie evenwel nog niet wat de voordelen zijn van deze manier.
Ik heb inmiddels heel wat menu's gemaakt, maar geen daarvan zou ik op
deze wijze gemaakt hebben, als ik toen geweten had wat ik nu weet.

Zo, dat zijn dan 4 zinnen achter elkaar die met "Ik" beginnen.

Gebruik jij dit omdat je handiger in PHP bent dan in TS en/of CSS? Of
heb je voorbeelden waarmee je me kunt duidelijk maken dat deze manier
toch echt toegevoegde waarde heeft?

Tot zover in elk geval bedankt voor de moeite.
Ik heb er weer wat bijgeleerd!

Groeten,

Daniel