[Typo3-UG Dutch] Update m.b.t NL-documentatie

Ronald Kuijper ronald at roquin.nl
Wed May 25 14:26:01 CEST 2005

Bas,

We hebben zojuist onze Redacteurs Handleiding middels je site geupload
(o.a. volledige vertaling handleiding Marlies Cohen en een NL uitleg van
het gebruik van een aantal extensies). Deze handleiding heeft ons flink
wat werk gekost (geld voor iedereen lijkt me die een NL-handleiding
heeft gemaakt) en wij hopen dus dat hiermee een nuttige bijdrage voor de
aanstaande NL TYPO3 Community is gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Ronald Kuijper

ROQUIN E-Solutions

Snelliusstraat 6