[Typo3-UG Dutch] Update m.b.t NL-documentatie

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Tue May 24 22:02:56 CEST 2005

Hallo Bas,

Ik heb even snel naar het PVA gekeken. Mede omdat ik op mij genomen heb om het Handboek van Patrick Broens verder te vertalen en te corrigeren.

Begrijp ik het goed dat er maar 2 documenten bij jou binnengekomen zijn?
Uit je plan van aanpak lees ik dat juist de behoefte voor doc voor de redacteuren het belangrijkst is. Die hebben we nu en je stelt een nieuwe opzet en indeling voor. Hiermee wijken wij (NL) af van de ..... de anderen. Ook vraag ik mij af, moet ik nu wachten met vertalen tot we een nieuwe indeling hebben? Of moet ik eerst zelf een vergelijking maken tussen de het doc wat ik onderhanden heb en dat van Hans Olthoff voordat ik verder ga? Ik wil natuurlijk geen dubbel werk doen.

De voorgestelde indeling van de 3 type functionarissen kan ik mij in vinden. Zelf doe ik veel Redacteur werk en een klein beetje beheer en een klein beetje ontwikkel, maar nog niet het zelf schrijven van Extenties. Oftewel ik doe alles zoveel mogelijk zelf om een website in CMS op te zetten en te beheren. Maar ook verdere functionele ontwikkelingen te definieeren.

Graag hoor ik hoe we nu verder gaan.

Groeten, Kees van der Hall