[Typo3-UG Dutch] Ter info: banners + indexed search probleem

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Mon May 23 16:05:33 CEST 2005

Bas,

probeer dit eens:

Verwijder de aanroep naar deze functie:
        $TSFE->set_no_cache();
Je kunt deze vinden op regel 95 in de file: class.tx_macinabanners_pi1.php

Voeg deze regel toe:
        $this->pi_USER_INT_obj=1;

Deze ($this->pi_USER_INT_obj=1;) moet je toevoegen op regel 53, direct
onder de functie declaratie.

De uitleg:

Deze (: $TSFE->set_no_cache();) functie aanroep zorgt er voor dat de
gehele pagina NIET gecached wordt

Deze ( $this->pi_USER_INT_obj=1;) setting zorgt er voor dat ALLEEN deze
extentie NIET gecached word,
de rest van de pagina dus wel...

Niet getest maar wel de moeite waard om te proberen :)

Groet,
Ries