[Typo3-UG Dutch] Ter info: banners + indexed search probleem

Bas v.d. Wiel bas at extranet.kompas-media.nl
Sat May 21 20:53:13 CEST 2005

Hallo iedereen,
Ben zojuist mijn middag en avond kwijt geweest aan een suffe
incompatibiliteit tussen twee extensies. Ik kan me voorstellen dat
mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen, dus ik post het hier maar.
Het gaat om de indexed search in combinatie met macina banners. De
bannerplugin schakelt zonder iets te melden de caching uit, waar de
indexed search nu juist volledig van afhankelijk is. Dit gebeurt alleen
wanneer je de bannerplugin 'random' banners laat kiezen.
Mocht iemand hier al een mooie oplossing voor hebben (ik wil banners EN
een werkende search), dan houd ik mij aanbevolen! Zo niet, dan ga ik
zelf op zoek. Mocht ik een werkbaar compromis vinden, dan zal ik het
hier posten.

Groeten,

Bas

PS. Dank aan iedereen die tot dusver documentatie heeft ingestuurd. Ik
zit nog even tot over mijn oren in een Typo3-project maar ik zal er
z.s.m. werk van maken!