[Typo3-UG Dutch] form/ from email address

Michel Goulmy//InternetLAB.nl info at internetlab.nl
Thu May 19 19:19:45 CEST 2005

Hoi,

Ik heb op 1 typo3 installatie meerdere sites draaien. Een aantal daarvan
maken gebruik van de standaard Form extensie. Bij alle forms krijgt degene
die deze invult een standaard e-mail terug met bedankt dat je het heb
ingevuld. Tot zover werkt het prima, alleen ik wil per formulier een ander
e-mail adres gebruiken waarvandaan gestuurd wordt.

Dus dat de bezoeker van hutspot.org niet een reply krijgt van
info(at)internetlab.nl maar van info(at)hutspot.org. Hoe kan ik dat voor
mekaar krijgen?

Alvast bedankt voor alle hulp,

Michel