[Typo3-UG Dutch] Frontend editten van nieuws

Timur Özcan tozcan at fnl.nl
Thu May 19 14:16:05 CEST 2005

Hallo allemaal

Ik zoek een extensie of een manier voor de frontend gebruikers om nieuws
te editen. Ik heb geprobeerd de extensie sg_newsplus te gebruiken alleen
zodra die geïnstalleerd is verdwijnt de template van de extensie tt_news.
Dus bij het weergeven van nieuwsitems heb ik ineens geen template meer.

Weet iemand hoe ik met behulp van sg_newsplus frontend nieuws kan editen
en tevens dat ik wel een template heb? Of weet iemand een andere manier
om frontend nieuws te editen.

Gr Timur