[Typo3-UG Dutch] Javascript menu en frames

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Wed May 18 13:32:26 CEST 2005

Paul, proficiat. Je hebt het rechte spoor weer te pakken.

Wat je advies aan Willem betreft dwaal je nog een beetje, geloof ik.
Want met jouw oplossing staat het menu toch niet onderop het venster
(viewport)zoals Willem het graag wil zien?

Het staat onderaan, dat klopt. Maar staat het bij drie regels content
tekst op dezelfde plaats als bij tien regels?
En schuift het menu mee als je het scherm in de hoogte smaller maakt?

Als je kijkt op de site, waar Willem de link van meestuurde, zie je wat
ik bedoel.

Groeten,

Daniel