[Typo3-UG Dutch] Javascript menu en frames

Paul Maas paulm at paulm.nl
Wed May 18 13:02:40 CEST 2005

Nou hopelijk wel goed:

Hoi willem nog maar een keer dan buiten de oude draad ;)

Een tijdje geleden ik voor een klant ook een website moeten maken met
het menu onderin.Ik heb toen de opzet van de site gewoon met tabellen
gemaakt. Onderin in de onderstande rij van de tabel heb ik toen
onderstaande code gezet:

        <script type="text/javascript" src="inc/m_dom.js">  </script>

  		 <!--###menu### begin -->
	   <ul>

<li><ahref="http://www.test.com/manual/#contents">Contents:</a></li>

[...]

		<!--###menu### einde -->

dit is dus gewoon een aparte <div> </div> onder in je template in een
cel van een tabel. Alleen vanaf heden werk in niet meer met tabellen
maar probeer ik de hele sites op de bouwen met <div>jes. Maar de oude
manier werkte voor mij wel goed.