[Typo3-UG Dutch] CHC Forum vragen

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Tue May 17 12:27:58 CEST 2005

Hoi Ronald,

>  behoorlijk wat bezoekers (gemiddeld 20000 per dag met uitschieters naar
>  60000 die tijdens zo'n piek zorgen voor 180000 pageviews). Trekt het CHC
>  forum dat wel? Wat is de performance van het CHC forum? Ik weet dat dit
>  een lastige vraag is maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.

TYPO3 trekt dit wel, het CHC forum is mij niet bekend. Gezien jouw punten
omtrent security, is PHPBB misschien niet zo'n slechte keuze. Benader
anders de ontwikkelaar Zach Davis eens?

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht
www.alternet.nl

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Professionele TYPO3 hosting nodig? Informeer naar de reseller tarieven en
mogelijkheden.