[Typo3-UG Dutch] CHC Forum vragen

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Tue May 17 12:20:07 CEST 2005

Hoi Ronald,

Over de belasting met zoveel bezoeker kan ik niets zinnigs zeggen. Het
enige wat ik weet is dat het ontwikkeld is en gebruikt wordt op een
onderwijs-instelling ergens in America. En daar weten ze vaak ook wel
van aantallen, lijkt me.
Maar misschien weet iemand anders hier er iets over. En probeer het ook
eens op de Engelse of Duitse lijst. Of, en misschien is dat wel de beste
plek, op de ML van het forum zelf.

Maar over je laatste vraag verbaas ik me een beetje. Het is toch niet
nodig om in te loggen voor het forum?
Natuurlijk kun je eea beveiligen. Maar voorzover ik weet kun je iedereen
toegang geven, ook bezoekers die niet in(aan?)gelogd zijn.

Succes,

Daniel