[Typo3-UG Dutch] CHC Forum probleem

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Wed May 11 17:24:47 CEST 2005

Hoi Ronald,

Dat stukje css is nog niet van belang. Eerst moet je wat te zien
krijgen. En dan is het pas zaak om het er ook nog netjes uit te laten zien.

Nu, waarom je niets ziet.
Je noemt een aantal zaken die je gedaan hebt. Bravo. Maar ik lees niets
over het plaatsen van de plugin in een pagina content.
Aan de andere kant noem je wel dat je aan de voorkant kijkt. Dus dan zal
er toch wel iets van een pagina zijn.

Het tonen van de styles is een gevolg van een (meer of minder) correctie
installatie van de extensie. Maar er gaat ergens iets fout bij het
gebruik in de pagina content.

Als je er een kop boven zet, wordt die dan wel getoond?

Ik heb een stukje van de plugin op http://www.ngk-assen.nl/index.php?id=266
gezet. Is al de informatie die gevraagd wordt bij deze tabjes duidelijk?
En heb je daar overal de juiste informatie ingevuld?

In principe is dit een extensie die je zo uit de doos kunt gebruiken.

Succes!

Daniel