[Typo3-UG Dutch] CHC Forum probleem

Ronald Kools ronald.kools at tros.nl
Wed May 11 16:38:56 CEST 2005

 Ik ben bezig met het implementeren van het CHC Forum om te
 checken of dit een serieus alternatief is voor phpBB (aangezien
 we phpBB normaal gesproken toch al kaalstrippen denk ik dat het
 CHC Forum voldoende functionaliteit biedt).

 Aan de achterkant lijkt alles goed gegaan te zijn... de extensie
 is geinstalleerd en via het menu te gebruiken. Categorieen,
 conferences en threads zijn aangemaakt en ik heb een aantal
 sysfolders gemaakt voor zowel de Frontend users (webusers)
 als de Forumrecords (categorieen, conferences, groups, etc).

 Om een of andere reden is er aan de voorkant echter niets te zien.
 Kijk ik in de code, dan zie ik daar wel de bij het forum horende
 stylesheets, maar verder helemaal niets wb. het forum zelf.

 Zie ook: http://typo3.tros.nl/forum/viewtopic.php?t=36 voor wat
 code (om bandbreedte te sparen heb ik die niet meegestuurd). Heeft
 iemand dit probleem al eerder gehad en een idee waar ik de
 oplossing moet zoeken?

 Mvrgr,

 Ronald Kools